Aristocrații pensiilor
Pagina 1 din 1
Aristocrații pensiilor
Ce parere aveti despre acest titlu?
"Aristocrații pensiilor: Aviatorii, 80% din veniturile obținute în ultimul an | EXCLUSIV PREMIUM" Evenimentul Zilei
Autor: Daniela Șerb | joi, 03 decembrie 2015 | 0 Comentarii | 1262 Vizualizari
"Aristocrații pensiilor: Aviatorii, 80% din veniturile obținute în ultimul an | EXCLUSIV PREMIUM" Evenimentul Zilei
Autor: Daniela Șerb | joi, 03 decembrie 2015 | 0 Comentarii | 1262 Vizualizari
Re: Aristocrații pensiilor
COMENTAT la EV.Z
Doamna, duduia, Daniela Serb a scris acest articol ori la comanda ori cu scop denigrator la adresa pensionarilor aviatori, cu scopul de a manipula opinia publica, RUSINICA!
Domnia sa omite in prezentarea sa a legii, sa spuna doua lucrurii. Omite articolul in care se face referire la faptul ca daca pensia rezultata aplicind noa lege este mai mica decit cea provenita din pensia sociala se pastreaza in plata pensia mai mare, deci existind si aceste cazuri. Si doi, Daniela Serb mai spune ca pentru fiecare an in plus peste stagiul complet de cotizare se adauga 1%la pensie, insa omite cu buna stiinta partea a doua a articolului in care se spune ca se poate iesi la pensie si cu minim 10 ani de activitate dar nu spuna ca, cu o penalizare dubla de 2% pentru fiecare an lipsa fata de stagiul complet . Un proverb spune "Dupa munca si rasplata" As fi bucuros sa aflu ce pensie ar acorda dumneaei la un venit de 6 000 EUR (27 000-30 000 RON) venit obtinut din munca stabilit de statul roman.Asi fi bucuros sa aflu si din perspectiva legii 263/2010 care ofera la acest venit doua feluri de pensii, una rusinos de mica celor care au activat mai mult in comunism si alta celor care au activat in noul regim dar nici aceasta la adevarata valoare. Va trebuii sa mai treaca inca 12 ani de la ultima marire (2007) si pensia sociala se va confunda cu cea de servici si distinsa reportera nu va mai avea ce comenta. Sa nu uitam ca in Romania nu exista raspundere mai mare ca in aviatia de transport pasageri concurind cu a doctorilor ce opereaza, dar si acestia sint intrecuti. Un doctor cind greseste si ii moare pacientul el traieste, la aviator cind greseste si se intimpla o nenorocire moare si el. Ce incearca Daniela Serb e nedemn si umilitor, nu pentru aviatori ci pentru EA si pentru altii ca ea.
Doamna, duduia, Daniela Serb a scris acest articol ori la comanda ori cu scop denigrator la adresa pensionarilor aviatori, cu scopul de a manipula opinia publica, RUSINICA!
Domnia sa omite in prezentarea sa a legii, sa spuna doua lucrurii. Omite articolul in care se face referire la faptul ca daca pensia rezultata aplicind noa lege este mai mica decit cea provenita din pensia sociala se pastreaza in plata pensia mai mare, deci existind si aceste cazuri. Si doi, Daniela Serb mai spune ca pentru fiecare an in plus peste stagiul complet de cotizare se adauga 1%la pensie, insa omite cu buna stiinta partea a doua a articolului in care se spune ca se poate iesi la pensie si cu minim 10 ani de activitate dar nu spuna ca, cu o penalizare dubla de 2% pentru fiecare an lipsa fata de stagiul complet . Un proverb spune "Dupa munca si rasplata" As fi bucuros sa aflu ce pensie ar acorda dumneaei la un venit de 6 000 EUR (27 000-30 000 RON) venit obtinut din munca stabilit de statul roman.Asi fi bucuros sa aflu si din perspectiva legii 263/2010 care ofera la acest venit doua feluri de pensii, una rusinos de mica celor care au activat mai mult in comunism si alta celor care au activat in noul regim dar nici aceasta la adevarata valoare. Va trebuii sa mai treaca inca 12 ani de la ultima marire (2007) si pensia sociala se va confunda cu cea de servici si distinsa reportera nu va mai avea ce comenta. Sa nu uitam ca in Romania nu exista raspundere mai mare ca in aviatia de transport pasageri concurind cu a doctorilor ce opereaza, dar si acestia sint intrecuti. Un doctor cind greseste si ii moare pacientul el traieste, la aviator cind greseste si se intimpla o nenorocire moare si el. Ce incearca Daniela Serb e nedemn si umilitor, nu pentru aviatori ci pentru EA si pentru altii ca ea.
Re: Aristocrații pensiilor
SI UN AL DOI-LEA COMENTARIU.
O data cu anul 89 Romania a intrat intr-o tranzitie de la comunism la economia de piata. Prima categorie care a beneficiat de economia de piata a fost cea a fotbalistilor. Asa se face ca se pot cumpara si vinde fotbalisti pe plan international.O data cu acest proces si veniturile fotbalistilor romani au crescut, nu mai sint recompensati cu butelii si salarii fictive. Pensiile lor vor fi in concordanta cu veniturile obtinute.
A doua categorie este cea a aviatorilor. Pina in anul 2007 aviatia civila de transport a supravietuit cu personalul din comunism. Intre timp multi piloti romani au gasit de munca la companiile din strainatate unde obtineau venituri ca acolo 10-12 000 EUR.Tot pina in 2007 au aparut companii noi Blue Air care aveau nevoie de comandanti de linie (ca de acesitia vorbim)care au fost atrasi de la compania TAROM. In acesta situatie Tarom a ramas fara comandanti avind doua posibilitati de a rezolva problema. Sa scoleasca noi comandati ori sa angajeze din strainatate. Sa scolesti i-ti trebuiesc minim 4 ani ( in aviatie comandanti nu se pun in functie de nepotism,pile sau simpatii politice , in aviatie nici presedintele nici primul ministru nu-si pot exercita influenta numai experienta si competenta guverneaza ) asa ca hotarirea a fost angajarea din afara. Dar ce comandant din afara ar fi venit in Romania pe un venit mai mic ca in tara lui? In aceasta situatie Ministerul Transporturilor in anul 2007 a fost nevoit sa mareasca veniturile comandantilor. Asa a intrat in circuitul international aviatia romana. Si vorbind de pensionari cum se poate sa ai un venit de 6 000 EUR si sa iesi la pensie conform legii 263/2010 cu 600 EUR.Platesti contributie raportata la 6 000 EUR si primesti pensie ca si cum ai contribuit raportat la 1 000 EUR. Era nevoie de o lege care sa corecteze legea Boc- Anastase. Tirisi grapis aviatia civila de transport pasageri a intrat in piata internationala.
Acum e rindul medicilor. Se observa cu ochiul liber ca majoritatea politicienilor prefera strainatatea.Oare de ce? Medicii buni, asistentele bune au plecat. Au ramas medicii in virsta care nu mai au perspectiva. Cind acestia se vor pensiona tara va avea o mare problema si ca sa se refaca sistemul medical va trebui ca statul sa deschida baierele pentru a permite aflux din afara. Cit de curind.
O data cu anul 89 Romania a intrat intr-o tranzitie de la comunism la economia de piata. Prima categorie care a beneficiat de economia de piata a fost cea a fotbalistilor. Asa se face ca se pot cumpara si vinde fotbalisti pe plan international.O data cu acest proces si veniturile fotbalistilor romani au crescut, nu mai sint recompensati cu butelii si salarii fictive. Pensiile lor vor fi in concordanta cu veniturile obtinute.
A doua categorie este cea a aviatorilor. Pina in anul 2007 aviatia civila de transport a supravietuit cu personalul din comunism. Intre timp multi piloti romani au gasit de munca la companiile din strainatate unde obtineau venituri ca acolo 10-12 000 EUR.Tot pina in 2007 au aparut companii noi Blue Air care aveau nevoie de comandanti de linie (ca de acesitia vorbim)care au fost atrasi de la compania TAROM. In acesta situatie Tarom a ramas fara comandanti avind doua posibilitati de a rezolva problema. Sa scoleasca noi comandati ori sa angajeze din strainatate. Sa scolesti i-ti trebuiesc minim 4 ani ( in aviatie comandanti nu se pun in functie de nepotism,pile sau simpatii politice , in aviatie nici presedintele nici primul ministru nu-si pot exercita influenta numai experienta si competenta guverneaza ) asa ca hotarirea a fost angajarea din afara. Dar ce comandant din afara ar fi venit in Romania pe un venit mai mic ca in tara lui? In aceasta situatie Ministerul Transporturilor in anul 2007 a fost nevoit sa mareasca veniturile comandantilor. Asa a intrat in circuitul international aviatia romana. Si vorbind de pensionari cum se poate sa ai un venit de 6 000 EUR si sa iesi la pensie conform legii 263/2010 cu 600 EUR.Platesti contributie raportata la 6 000 EUR si primesti pensie ca si cum ai contribuit raportat la 1 000 EUR. Era nevoie de o lege care sa corecteze legea Boc- Anastase. Tirisi grapis aviatia civila de transport pasageri a intrat in piata internationala.
Acum e rindul medicilor. Se observa cu ochiul liber ca majoritatea politicienilor prefera strainatatea.Oare de ce? Medicii buni, asistentele bune au plecat. Au ramas medicii in virsta care nu mai au perspectiva. Cind acestia se vor pensiona tara va avea o mare problema si ca sa se refaca sistemul medical va trebui ca statul sa deschida baierele pentru a permite aflux din afara. Cit de curind.
Re: Aristocrații pensiilor
DIN TRECUT.
Pensionari din aviația civilă amenință că vor demonstra începând de astăzi în fața Palatului Victoria pentru a forța Guvernul să-și respecte promisiunea electorală din 2012 și să le dea pensiile reîntregite.
Toamna începe cu proteste. Pensionari din aviația civilă au anunțat pentru astăzi 01 septembrie 2014 o demonstrație în fața Palatului Victoria cerând Executivului să-și respecte promisiunea din campania electorală și să le reîntregească pensiile tăiate, în 2010, de Guvernul Boc. “Ne-au tăiat un drept câștigat. În 2010, ne-au redus pensiile nouă, aviatorilor, cu aproape 90% în condițiile în care de cele ale magistraților nu s-au atins”, a spus Florin Lang. pensionar din aviația civilă, unul dintre organizatorii protestului.
„Singura categorie socială deosebită”
“Suntem singura categorie profesională deosebită, care a trecut prin examene de admitere și selectare speciale, examene medicale, examene de licență, examene în zbor real, vizite medicale anuale, diverse școli de pregătire, teste de licență și calificări pe diverse tipuri de avioane, de-a lungul întregii cariere până la pensionare”, se spune într-o scrisoare publică de justificare a protestului.
Pensionari din aviația civilă amenință că vor demonstra începând de astăzi în fața Palatului Victoria pentru a forța Guvernul să-și respecte promisiunea electorală din 2012 și să le dea pensiile reîntregite.
Toamna începe cu proteste. Pensionari din aviația civilă au anunțat pentru astăzi 01 septembrie 2014 o demonstrație în fața Palatului Victoria cerând Executivului să-și respecte promisiunea din campania electorală și să le reîntregească pensiile tăiate, în 2010, de Guvernul Boc. “Ne-au tăiat un drept câștigat. În 2010, ne-au redus pensiile nouă, aviatorilor, cu aproape 90% în condițiile în care de cele ale magistraților nu s-au atins”, a spus Florin Lang. pensionar din aviația civilă, unul dintre organizatorii protestului.
„Singura categorie socială deosebită”
“Suntem singura categorie profesională deosebită, care a trecut prin examene de admitere și selectare speciale, examene medicale, examene de licență, examene în zbor real, vizite medicale anuale, diverse școli de pregătire, teste de licență și calificări pe diverse tipuri de avioane, de-a lungul întregii cariere până la pensionare”, se spune într-o scrisoare publică de justificare a protestului.
Subiecte similare
» supraimpozitarea pensiilor
» PROIECT DE DESFIINTZAREA PENSIILOR SPECIALE
» UN NOU RIL CERUT IN FAVOAREA PENSIILOR DE SERVICI
» ordonanță pentru modificarea legilor pensiilor.
» 53 indice2
» PROIECT DE DESFIINTZAREA PENSIILOR SPECIALE
» UN NOU RIL CERUT IN FAVOAREA PENSIILOR DE SERVICI
» ordonanță pentru modificarea legilor pensiilor.
» 53 indice2
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum