taromistii

INFORMATIE OFICIALA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

INFORMATIE OFICIALA

Mesaj Scris de Admin la data de Vin 4 Noi - 21:33

Stimate membru ANAP/ANAR,
Vă rugăm să luați în considerare accepțiunea prin decizia dumneavoastră de a mai face parte sau nu din asociațiile ANAP/ANAR, după caz, și să ne comunicați răspunsul dumneavoastră în scris (e-mail sau scrisoare).
Totodata vă aducem la cunoștință faptul că figurați cu restanțe la achitarea cotizației stabilite prin statut. Vă rugăm să luați în considerare faptul că aceste cotizații mențin în activitate asociațiile, care deocamdată sunt singurele persoane juridice capabile să ne reprezinte sub formă organizatorică și juridică în menținerea drepturilor câștigate.
Mulțumim membrilor care au conștientizat importanța menținerii activității celor două asociații, dovedind aceasta prin achitarea cotizațiilor la zi, având în vedere timpurile pe care le trăim.
Termenul de răspuns este stabilit până la finalul lunii noiembrie 2016.
Cu respect,
Conducerea ANAP / ANAR

 e-mail  asociatia.anap.2010@gmail.com
Sediul ANAP se afla la următoarea adresă :
Strada CAROL KNAPPE, nr.14, Bl.A, Parter, Ap 1, Sector 1, București


Semnatura emitent  TOTOLICI ADRIAN

_________________
Preda
avatar
Admin
Admin

Mesaje : 1472
Data de inscriere : 15/02/2011

http://taromistii.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: INFORMATIE OFICIALA

Mesaj Scris de magduuu la data de Vin 9 Dec - 2:06

Informatii oficiale
29 noiembrie 2016
Modalităţi de plată a cotizațiilor și a altor datorii către asociație
Reamintim tuturor membrilor asociaţiei faptul că pot achita cotizaţiile şi alte datorii către asociaţie prin cele două modalităţi de plată:

  •  plată în numerar la asociaţie pentru care se primeşte chitanţă;



Plata în numerar se poate face direct la sediul ANAP sau prin Poșta Română, prin mandat poștal, pe numele secretarei asociaţiei, astfel:
Destinatar: Dumitrescu Doina
La: Asociaţia Naţională a Aviatorilor Pensionari
Adresa: Bucureşti, str. Carol Knappe, nr. 14, bloc A, parter, ap .1, sector 1.
Cod poștal: 011507 ; Oficiul poștal nr. 2.

  •  plată prin virament, ordin de plată sau depunere în contul asociaţiei:



Cod IBAN: RO94 RNCB 0066 1158 6380 0001 deschis la BCR – sucursala Crângaşi.
Plata direct în contul asociaţiei se poate face de la orice bancă (recomandăm oricare din filialele BCR) şi vă rugăm să întrebaţi la banca unde faceţi plata care este comisionul pentru depunere în cont şi plătiţi şi acest comision în aşa fel încât în contul asociaţiei să intre în întregime suma necesară.
Pentru mai multe informații privind datele de contact ale membrilor Comitetului Director, sediul și secretariatul ANAP vă rugăm să accesați secțiunea Contact.
Comitetul Director

magduuu

Mesaje : 106
Data de inscriere : 02/03/2011

Sus In jos

Re: INFORMATIE OFICIALA

Mesaj Scris de magduuu la data de Vin 9 Dec - 2:07

Dragi membri,
Cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă vă dorim sănătate, bucurie și mulțumire sufletească alături de cei dragi și cu această ocazie vă anunțăm că s-a reușit, cu sprijinul Televiziunii Române, realizarea unui documentar care relevă calitățile personalului navigant, cât și renunțările la viața privată.
Emisiunea “Mic dejun cu un campion” va putea fi vizionată sâmbătă, 10.12.2016 ora 10:00, pe TVR 2 și TVR HD și în reluare duminică, 11.12.2016 ora 11:00, doar pe TVR HD. Emisiunea urmărește reabilitarea imaginii personalului aeronautic civil navigant, deteriorată în mod nefericit de câțiva ani încoace și cu această ocazie informarea celor care nu au avut cunoștințe legate de pregătirea, eforturile depuse și privațiunile pe care le-am avut cu toții în decursul activității.
Pe această cale, mulțumim Televiziunii Române și în special realizatoarei emisiunii, doamnei Ileana Ploscaru-Panait, cât și întregii echipe, pentru susținerea acordată în realizarea unei ediții de suflet.
Vă dorim vizionare plăcută!
Comitetul Director ANAP

magduuu

Mesaje : 106
Data de inscriere : 02/03/2011

Sus In jos

Re: INFORMATIE OFICIALA

Mesaj Scris de magduuu la data de Mier 22 Mar - 4:10

[size=34]Informatii oficiale[/size]

21 martie 2017
Doamnelor și Domnilor,
În data de 18.03.2017 a avut loc ședința ordinară a Adunării Generale a ANAP / ANAR.
Din cauza numărului redus de participanți, ședința nu a fost statutară și este reconvocată pentru data de 08.04.2017 ora 10:00. Ședința va avea loc în București, Sectorul 1, B-dul Aerogării, nr. 21 (Zona de Nord – Băneasa), Restaurant “La Gil”.
În cadrul ședinței, au avut loc discuții pașnice, civilizate, în legătură cu prezentarea propunerii de excludere din asociații a membrilor care au restanțe la plata cotizațiilor. În urma discuțiilor, pentru cei care nu mai doresc sa rămână membri, s-a stabilit ca formalitate de retragere din asociații transmiterea unei cereri scrise.
Cererea de retragere poate fi transmisă pe mail la adresa: asociatia.anap.2010@gmail.com sau prin poștă la:
Asociația Națională a Aviatorilor Pensionari,
Adresa: București, str. Carol Knappe, nr. 14, bloc A, parter, ap .1, sector 1
Cod poștal: 011507 ; Oficiul poștal nr. 2.
Model de cerere:
Către Asociația Națională a Aviatorilor Pensionari și Asociația Națională a Aviatorilor din România
Subsemnatul ……………………………………………. cu domiciliul în …………………………………………………, având CNP ………………………………. , nu doresc să mai fac parte din ANAP / ANAR, începând cu data de ……………………………….. .
Data ……………………………..                                      Semnătura ……………………………………
Membrii care doresc sa rămână în asociație, pot plăti în rate restanțele la cotizație. Pentru mai multe informații legate de sumele restante, ne puteți contacta la tel. 021.224.00.44 sau pe mail la adresa asociatia.anap.2010@gmail.com
Conform hotărârii Adunării Generale a asociației din data de 16.04.2016, cotizația lunară începând cu luna ianuarie 2016, se calculează astfel:
     – 1,5% din brutul pensiei de asigurări sociale pentru piloți comandanți și copiloți;
     – 1,0% din brutul pensiei de asigurări sociale pentru specialități;
     – 1,0% din brutul pensiei de asigurări sociale pentru însoțitori de bord;
     – 1,0% din brutul pensiei de asigurări sociale pentru urmași.


Modalități de plată a cotizațiilor și a altor datorii către asociație
Reamintim tuturor membrilor asociației faptul că pot achita cotizațiile și alte datorii către asociație prin cele două modalități de plată:


  •  plată în numerar la asociație pentru care se primește chitanță


Plata în numerar se poate face direct la sediul ANAP sau prin Poșta Română, prin mandat poștal, pe numele secretarei asociației, astfel:
Destinatar: Dumitrescu Doina
La: Asociația Națională a Aviatorilor Pensionari
Adresa: București, str. Carol Knappe, nr. 14, bloc A, parter, ap .1, sector 1.
Cod poștal: 011507 ; Oficiul poștal nr. 2.


  •  plată prin virament, ordin de plată sau depunere în contul asociației:


Cod IBAN: RO94 RNCB 0066 1158 6380 0001 deschis la BCR – sucursala Crângași.
Plata direct în contul asociației se poate face de la orice bancă (recomandăm oricare din filialele BCR) și vă rugăm să întrebați la banca unde faceți plata care este comisionul pentru depunere în cont și plătiți și acest comision în așa fel încât în contul asociației să intre în întregime suma necesară.
 
Comitetul Director

————————————————————————————————————————————————-
02 martie 2017
Convocare pentru ședința Adunării Generale a Asociației
În atenția tuturor membrilor asociației ANAP
Conform deciziei Comitetului Director, membrii Asociației Naționale a Aviatorilor Pensionari sunt convocați pentru data de 18.03.2017 ora 10:00 să participe la ședința ordinară a Adunării Generale a Asociației.
Ședința Adunării Generale va avea loc în București, Sectorul 1, B-dul Aerogării, nr. 21 (Zona de Nord – Băneasa), Restaurant “La Gil”.
Ordinea de zi propusă este următoarea:
1) – prezentarea activității asociației desfășurată în cursul anului 2016;
2) – raportul Comisiei de Cenzori a ANAP, privind activitatea financiară a asociației desfășurată în anul 2016;
3) – aprobarea raportului Comisiei de Cenzori și descărcarea de gestiune a persoanelor implicate în gestionarea fondurilor asociației, pentru anul 2016;
4) – prezentarea situației la zi a membrilor restanțieri;
5) – diverse.
Comitetul Director solicită tuturor membrilor asociației să fie prezenți la această Adunare Generală ordinară la data, ora și locul stabilit.
De asemenea, membrii asociației care accesează site-ul nostru sunt rugați să sprijine asociația și să anunțe această ședința și altor colegi pe care îi pot contacta, astfel încât să reușim să fim prezenți cât mai mulți membri.
Membrii asociației care, din motive obiective, nu pot participa la ședința Adunării Generale sunt rugați să mandateze un alt membru care va fi prezent la ședință. Mandatarea se face, conform noilor cerințe legale, numai prin „PROCURĂ NOTARIALĂ” dată în acest sens.
Reamintim că, în conformitate cu STATUTUL ANAP, un membru nu poate reprezenta și vota, prin PROCURĂ, pentru mai mult de 5 membrii.
Pentru a accesa conținutul textului PROCURII apăsați aici.
ESTE IMPERIOS NECESAR SĂ PARTICIPAȚI LA ADUNAREA GENERALĂ SAU SĂ MANDATAȚI PRIN PROCURĂ UN ALT COLEG SĂ VĂ REPREZINTE ȘI SĂ VOTEZE PENTRU ȘI ÎN NUMELE DUMNEAVOASTRĂ.
Vă mulțumim anticipat pentru prezența dumneavoastră.
Comitetul Director

magduuu

Mesaje : 106
Data de inscriere : 02/03/2011

Sus In jos

Re: INFORMATIE OFICIALA

Mesaj Scris de Admin la data de Mier 22 Mar - 8:35

PIERDEREA CALITĂŢII DE MEMBRU AL ASOCIAŢIEI
Art. 21. Pierderea calităţii de membru al asociaţiei poate avea loc:
– prin renunţare expresă la calitatea de membru al asociaţiei;
– prin excludere pentru abateri grave de la prevederile Actului Constitutiv al ANAP şi prezentului Statut;
– prin excludere pentru atitudinea, comportamentul şi/sau declaraţii publice care produc prejudicii de imagine asociaţiei, organelor de conducere sau membrilor acestora;
prin neplata cotizaţiei pe o perioadă mai mare de 6 luni consecutive;
– prin deces.
Articolul 21 spune ca  PIERDEREA CALITĂŢII DE MEMBRU AL ASOCIAŢIEI se intimpla in mai multe feluri printre care "prin neplata cotizatiei pe o perioada de 6 luni consecutive "
Acum
Cei ce NU au platit cotizatia 6 luni consecutive nu mai au calitatea de membru ANAP deci nu mai este necesara o cerere de renuntare ei fiind scosi din evidenta ANAP. Numai membri care sint platitori de cotizatie si nu au intirziat mai mult de 6 luni sa o plateasca si doresc sa renunte la calitatea de membru ANAP pot face cerere de renuntare.
Cererea scrisa de renuntare este si ea discutabila intrucit aceasta procedura nu exista in statut, poate oarecum prin fortarea legii sa fie asimilata la "renuntarea expresa"
Dorinta ANAP de a recupera cotizatii din urma este justificata numai de la membrii sai a celor care nu au platit cotizatia in interiorul a 6 luni, asupra celor care au depasit 6 luni consecutive nemaiavind putere juridica.
Dintre cei exclusi de drept conform statutului si sint doritori de redevenire membru ANAP pot redeveni facind o noua cerere in conditiile statutului fiind noi membri fara sa aibe obligatii din trecut referitoare la plata cotizatiei

_________________
Preda
avatar
Admin
Admin

Mesaje : 1472
Data de inscriere : 15/02/2011

http://taromistii.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: INFORMATIE OFICIALA

Mesaj Scris de magduuu la data de Vin 28 Apr - 4:01

————————————————————————————————————————————————-
13 aprilie 2017

Doamnelor și Domnilor,

În data de 08.04.2017 a avut loc ședința ordinară a Adunării Generale a ANAP / ANAR.
În ședință a fost prezentat raportul comisiei de cenzori al ANAP / ANAR privind activitatea financiară desfășurată în anul 2016. Adunarea Generală a aprobat cu vot unanim rapoartele susmenționate și descărcarea de gestiune a persoanelor implicate în gestionarea fondurilor asociațiilor pentru anul 2016. 
La următoarele puncte de pe ordinea de zi au fost prezentate activitățile celor două asociații și apoi situația la zi a membrilor restanțieri la obligațiile față de asociații. A fost transmis, și nu pentru prima oară, către toți membrii, că FĂRĂ activitatea asociațiilor ANAP / ANAR drepturile cuvenite (respectiv pensia) ar fi rămas cele amputate de regimul de tristă amintire Băsescu-Boc. Celor care nu mai doresc să facă parte din asociația profesională  a personalului aeronavigant civil, li s-a oferit șansa de a ieși ONORABIL printr-o cerere. Ne-am gândit că personalul susmenționat are MÂNDRIE, ONOARE și RESPECT față de munca lor de zeci și zeci de ani în aviație și față de munca celor care au făcut posibilă revenirea la drepturile cuvenite, dar ne-am înșelat.
Comitetul Director a constatat, conform art. 21 din STATUT, că o mare parte dintre membri și-a pierdut această calitate “prin neplata cotizației pe o perioadă mai mare de șase luni consecutive”. De aceea a propus Adunării Generale, conform art. 23 din statut, excluderea din asociații.
Adunarea Generală a discutat această propunere și prin vot unanim a hotărât excluderea din asociații, începând cu această dată, 08.04.2017, a membrilor care și-au pierdut această calitate prin neplata cotizației în perioada 2010 – 2014 inclusiv.
Celor cu restanțe pe 2015 și 2016 li s-a oferit șansa de a rămâne în asociații dacă achită sau încep să-și achite restanțele până pe 01.08.2017.
Adunarea Generală a aprobat publicarea pe site a numelor celor excluși începând cu data de 08.04.2017. O primă parte a acestora se regăsește în lista de mai jos și în următoarele zile se va posta continuarea.


  • Alexe Ion – 1.044 lei

  • Ban Teodor – 1.536 lei

  • Berzescu Petre – 928 lei

  • Borza Alexandru – 1.848 lei

  • Botezatu Aurelian – 2.976 lei

  • Buga Adrian – 1.696 lei

  • Buleac Florian – 1.128 lei

  • Caloianu Cătălin – 1.296 lei

  • Caloianu Romeo – 1.392 lei

  • Cangea Romeo – 1.008 lei

  • Călin Dănuț – 840 lei

  • Chircu Corneliu – 1.564 lei

  • Ciobanu Dan-Aurelian – 1.080 lei

  • Cireașă Niculae – 3.264 lei

  • Ciopraga Ioan – 3.600 lei

  • Constantinescu A. Ștefan – 1.836 lei

  • Culuri Octav – 1.680 lei

  • Diaconescu Mihai – 1.296 lei

  • Gheorghe I. Nicolae – 3.567 lei

  • Lupu Adrian – 3.268 lei

  • Negoiță Eugen – 1.824 lei

  • Panait Vasile – 5.104 lei

  • Petrila Vasile – 2.252 lei

  • Pleșiță Gheorghe – 1.968 lei

  • Popa Vasile – 2.392 lei

  • Popescu Iulian – 1.392 lei

  • Radu Ilie – 1.584 lei

  • Rogojan Nevian-Robert – 1.044 lei

  • Rolnic Ioan – 1.200 lei

  • Sârbu Ioan – 1.350 lei


 
Comitetul Director



24 aprilie 2017

Continuarea listei membrilor excluși începând cu data de 08.04.2017:


  • Atanasiu Gheorghe – 1.092 lei

  • Berna Gheorghe – 1.419 lei

  • Bublea Mihail – 864 lei

  • Buhoci Emil – 1.632 lei

  • Ciacoi Luca – 1.464 lei

  • Cioc Aurel – 1.047 lei

  • Cojocaru Marian – 1.440 lei

  • Dulea Paul – 960 lei

  • Fețeanu Mielu – 1.830 lei

  • Filip Niculae – 1.734

  • Găișteanu Gheorghe – 1.142 lei

  • Gheorghe T. Nicolae – 1.152 lei

  • Grigore Leon – 507

  • Hurjui Dan – 1.404 lei

  • Iancovici Niculae – 2.478

  • Ilie George-Sorin – 2.272 lei

  • Ioniță Florian – 1.044 lei

  • Leabu Constantin – 1.104 lei

  • Lefter Ion – 1.464 lei

  • Lepădatu Ion – 1.440 lei

  • Marțian George – 1.882 lei

  • Mircea Marius – 936 lei

  • Oargă Dorin – 1.128 lei

  • Pelin Ilie – 1.050 lei

  • Popescu Nicolae – 1.080 lei

  • Stancu Mihai – 7.077 lei

  • Ștefan Ion – 3.936 lei

  • Tara Christea – 1.386 lei

  • Țarălungă Daniel – 1.248 lei

  • Ungurean-Halagian Sorin-Mircea – 1.028 lei


 
Comitetul Director

magduuu

Mesaje : 106
Data de inscriere : 02/03/2011

Sus In jos

Re: INFORMATIE OFICIALA

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum